  • 141. Data: 2013-05-03 13:40:14
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-03 12:56, Kviat pisze:

    > Z drugiej strony, jeżeli to jakaś zorganizowana akcja, to stan umysłowy
    > takiej osoby również może być przedmiotem ciekawych badań. Są dwie
    > możliwości:
    > 1) bierze za to pieniądze
    > 2) robi to za darmo
    > W jednym jak i drugim przypadku normalne to nie jest.

    Co widzisz nienormalnego w tym, że ktoś (przynajmniej) drwi z kłamców
    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-as
    h3/947087_10151386260312060_237249127_n.jpg
    , złodziei (wątek o uwiedzionej dziewicy) lub wytyka wszystkim, którzy
    na nich głosowali ich naiwność?
    No... "normalnie", to powinien zaczaić się gdzieś w stolicy z kałachem
    lub granatem. To byłoby normalne. Ale dla niego nieopłacalne.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 142. Data: 2013-05-03 14:10:42
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2013-05-03 13:40, Maruda pisze:

    > Co widzisz nienormalnego w tym, że ktoś (przynajmniej) drwi z kłamców

    A na czym ta drwina polega? Pisanie z błędami, wyrazy z dużej litery w
    środku zdania, duża litera w środku wyrazu... tu chyba piszący drwi
    tylko z samego siebie.

    > No... "normalnie", to powinien zaczaić się gdzieś w stolicy z kałachem
    > lub granatem. To byłoby normalne. Ale dla niego nieopłacalne.

    Tak, tak. Z wózkiem bojowym na warzywa. Całe szczęście, że u nas jeszcze
    ta twoja "normalność" jest niezgodna z prawem. Za to zgodnie z prawem
    można się z tego pośmiać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 143. Data: 2013-05-03 19:29:30
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-03 14:10, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Tak, tak. Z wózkiem bojowym na warzywa. Całe szczęście, że u nas jeszcze
    > ta twoja "normalność" jest niezgodna z prawem. Za to zgodnie z prawem

    Zamiast czytać wypociny "obrońców niewiniątka" z PO drapujących się z
    obłudą w szaty, he, he, "obrońców prawa" (na marginesie,- jeden z tych
    "obrońców" to kryminalista skazany prawomocnie przez 2 sądy!!;-)) warto
    zapoznać się z FAKTAMI i posłuchać, co NAPRAWDĘ to "niewiniątko" robiło
    i mówiło,- znaczna część tego materiału jest praktycznie nieznana. Warto
    tez zobaczyć, co z FAKTAMI wyczyniał sędzia Rysiński, (czy jak mu tam) i
    jak NAPRAWDĘ z tą rzekomą nielegalnością działań było..

    http://www.youtube.com/watch?v=U3Plwhf2S-M&feature=p
    layer_embedded

  • 144. Data: 2013-05-03 22:40:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-03 14:10, Kviat pisze:
    > Tak, tak. Z wózkiem bojowym na warzywa. Całe szczęście, że u nas jeszcze
    > ta twoja "normalność" jest niezgodna z prawem. Za to zgodnie z prawem
    > można się z tego pośmiać.

    Ech... Jako że merytorycznie betonu nie da rady skruszyć to pozostało
    już tylko śmiać się albo płakać.
    Na razie zaczynam od śmiania. Już to całe "skazanie" k... robi furorę u
    kabareciarzy. Będzie kolejny hicior.
    Ale cóż. Trzeba iść z duchem czasu i przekuwać największe głupoty w
    sukcesy jedynie słusznej...
    Z każdym dniem czuję się bliżej do gierkowskiej propagandy sukcesu i o
    zgrozo do tamtejszych metod "stosowania" prawa.

    PS. W dzisiejszych płockich kabaretach padło nazwisko k... z PO.
    Znajdzie się jakiś odważny prawnik bo proces będzie jak nic. :-)

  • 145. Data: 2013-05-04 01:09:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-03 22:40, z pisze:

> [...]
    > Z każdym dniem czuję się bliżej do gierkowskiej propagandy sukcesu i o
    > zgrozo do tamtejszych metod "stosowania" prawa.

    Za komuny lano sobie w gardła więcej alkoholu niz teraz. W dzisiejszych
    czasach piją piwo mało co się nim nie podlawią. Im więcej tym lepiej.
    Nawet oficjalnie pod sklepem spożywczym (policja się miga, żeby nie
    podpaść). Więcej jest chyba kobiet alkoholiczek niż mężczyzn. Taka jedna
    sąsiadka podobno nie wypije dziennie piw mniej niż 10.Jej mąż pijak się
    na nią skarżył :D Czyli obydwoje tacy sami.
    Za Gierka było wesoło, ludzie byli uśmiechnięci, bawili się, nie mieli
    takich kłopotów jakie ludzie teraz mają.
    W restauracji kiedyś wznosili toasty za Gierka, za Gierka. Mnie to się
    śmiać chciało jak patrzylam na tych ludzi, ale może oni mieli rację,
    może Gierek na to zasługiwał. Dzięki Gierkowi mam mieszkanie, bo dużo
    "osiedli" nabudował. No i były miejsca, gdzie mozna było się kulturalnie
    zabawić. Dostawało się w pracy bilety do teatru, na kabarety, do
    filharmonii itp. Teraz to nam nic nie dają tylko zabieraja np. abonament
    i teraz TVP liczy jak dużo im pieniędzy wyżebranych, a raczej haraczu od
    emerytów wpłynęło. Dziadostwo na dziadostwie.

    --
    animka

  • 146. Data: 2013-05-04 23:38:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-05-04 01:09, animka pisze:
> [...]
    > i teraz TVP liczy jak dużo im pieniędzy wyżebranych, a raczej haraczu od
    > emerytów wpłynęło. Dziadostwo na dziadostwie.

    No NIEEEE!!!
    Gierek i jego banda to prazło polskiego ZŁA!!!
    Trzeba sobie jasno powiedzieć że to przez nich nadal żyje nam się dużo
    gorzej niż zachodowi. To przez nich musimy gonić i końca gonitwy nie
    widać!!! To przez nich naród taki zdemoralizowany...
    To całe solidarnościowe barachło ma też swoje zasługi ale trzeba znać
    miarę i kolejność "zasług"

    PS. Fakt. Miller coraz bardziej dziadowski zwłaszcza na wiecach
    pierwszomajowych :-)

  • 147. Data: 2013-05-05 00:56:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-04 23:38, z pisze:
> [...]
    > miarę i kolejność "zasług"

    > PS. Fakt. Miller coraz bardziej dziadowski zwłaszcza na wiecach

    Dług Gierka już dawno spłacony, za to rośnie cały czas dług Tuska i
    Rostkowskiego i dlatego tak się chcą obłowić zawartością
    najbiedniejszych ludzi w kraju. Bo przecież sobie i żadnemu bogatemu to
    nie zabiorą.
    Teraz ma bardzo podrożeć prąd. Ja na maj mam do zaplacenia ok. 200 zł, a
    co będzie dalej to wolę nie myśleć, bo mi głowa zacznie pękać.

    --
    animka

  • 148. Data: 2013-05-05 05:39:47
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-04 23:38, z pisze:

> [...]
    > gorzej niż zachodowi. To przez nich musimy gonić i końca gonitwy nie
    > widać!!! To przez nich naród taki zdemoralizowany...
    Naród...
    Naród, który po 50 latach komunistycznej niewoli wybiera sobie na
    prezydenta i premiera PZPRowskich aparatczyków, to ...
    (Można powiedzieć, że to tylko może obrazuje skalę tej demoralizacji)

    > To całe solidarnościowe barachło ma też swoje zasługi ale trzeba znać
    > miarę i kolejność "zasług"

    W Magdalence zawarto układ. "Teraz my wam damy porządzić, a wy nie
    tkniecie naszych interesów".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 149. Data: 2013-05-05 06:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Rostkowskiego i dlatego tak się chcą obłowić zawartością
    > najbiedniejszych ludzi w kraju. Bo przecież sobie i żadnemu bogatemu to

    Podasz jakieś konkretne liczby?
    Bo ja się nie zna, za to ekonomiści mówią coś zupełnie innego.

    > Teraz ma bardzo podrożeć prąd. Ja na maj mam do zaplacenia ok. 200 zł, a
    > co będzie dalej to wolę nie myśleć, bo mi głowa zacznie pękać.

    Od kiedy i o ile?
    Przeanalizowałaś juz czy któryś z pozostałych dostawców nie będzie dla
    Ciebie tańszy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 150. Data: 2013-05-05 06:24:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-05 06:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Podasz jakieś konkretne liczby?
    > Bo ja się nie zna, za to ekonomiści mówią coś zupełnie innego.

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/35731-polska-splaca-o
    statnia-transze-dlugu-gierka-297-milionow-dolarow-tr
    walo-to-32-lata-na-ile-zadluzyli-nas-aktualnie-rzadz
    acy

    > Od kiedy i o ile?
    > Przeanalizowałaś juz czy któryś z pozostałych dostawców nie będzie dla
    > Ciebie tańszy?

    O 2 grosze? Albo drożej, bo o 5zł wyższa opłata stała? Jak na razie
    "wybór producenta prądu" jest jak rzeźbienie w gównie. Albo jak
    tankowanie paliwa - co z tego, że znajdziesz 10gr taniej, skoro i tak
    clou problemu jest nierozwiązane - tankując jesteś ordynarnie r******y w
    d**ę przez państwo.

    --
    Liwiusz