  • Data: 2005-12-16 10:33:08
    Temat: kupno mieszkania a zobowiazania poprzedniego wlasciciela
    Od: "Darek" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupilem mieszkanie, poprzedni wlasciciel uregulowal wszystkie rachunki
    oprocz jednego...ogrzewania poniewaz spoldzielnia jeszcze go nie rozliczyla.

    Ja kupujac mieszkanie musialem podpisac oswiadczenie ze przejmuje te
    zobowiazanie (o tym poprzedni wlasciciel nie wie).
    Ale jak zapytalem go co ze zwrotem lub nadplata, powiedzial zeby sie z nim
    skontaktowal, a on to ureguluje.

    Mi teraz przyszla niedoplata dosc wysoka i podnioslo mi to znacznie czynszz
    tytulu zaliczki. Rachunek jest na poprzedniego wlasciciela.

    Czy moze on odmowic zaplaty jesli sie deklarowal ustnie? Czy ja moge odmowic
    skoro sie deklarowalem pisemnie :-))) ?

    Czy moge sie zgodzic na uregulowanie tej niedoplaty, ale placenie wyzszego
    czynszu z tytulu zaliczki moge odmowic ? Przeciez to nie ja grzalem ... moge
    placic wiecej za rok jesli bede grzal tak samo ...