  • Data: 2009-02-16 06:02:59
    Temat: kupno mieszkania
    Od: stoowa <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jestem w trakcie kupowania mieszkania na rynku wtornym. Zaplacilem juz
    zaliczke ( umowa przedwstepna w formie aktu notarialnego), no i pojawil
    sie problem... w ogloszeniu, oraz wg zapewnien sprzedajacego mieszkanie
    ma 50m... ale po otrzymaniu zaswiadczenia ze spoldzielni wynika, ze juz
    tylko 48... poszedlem zmierzyc osobiscie mieszkanie no i wyszlo mi nawet
    47,5m... ( przyjmijmy blad pomiaru wynikajacy z grubosci tynkow lub
    mojej niedokladnosci)...Wlasciciel uparcie twierdzi ze mieszkanie ma 50m
    i taka tez powierzchnia zostala wpisana do aktu notarialnego. Nie mam
    ochoty placic za metry^2, których nie ma...
    Jestem gotowy kupic to mieszkanie jesli wlasciciel obnizy cene calosci o
    rownowartosc tych 2m^2...
    Co mam zrobic jesli sie nie zgodzi? czy wowczas musi mi oddac zaliczke
    x2? A co z kosztami poniesionymi przeze mnie (notariusz, posrednik, czas
    itd ?!).
    Proszę o wypowiedz fachowców...a nie "teoretyków, którym sie wydaje..." :)
    Z góry dziekuje za odpowiedzi!
    Pozdrawim!