  • Data: 2003-09-11 08:56:47
    Temat: kupno dzialki na dwoch wlascicieli
    Od: "Borek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak lepiej kupic duzo dzialke budowlana, ktora pozniej bede chical podzielic
    na dwie mniejsze, tak ze jedna bedzie nalezala do mnie a druga do siostry.
    Przychodza mi do glowy dwa pomysly:
    1. pierw kupuje na siebie, potem dziele a potem dzialke daruje/sprzedaje
    siostrze
    2. kupujemy dizalke wspolnie, a potem dzielimy - tylko nie wiem czy tak
    mozna, i czy po podziale bedzie jasno okreslone, ktora z dzialek do kogo
    nalezy.
    Moze jakies inne pomysly? Ktory z yych warantow jest mozliwy, najtanszy i
    najlatwiejszt do zalatwienia?

    Pozdr.
    Borek