  • Data: 2007-09-06 14:24:59
    Temat: kupiłem telewizor...
    Od: "Tomek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Kupiłem w sklepie internetowym telewizor i mam mały problem. Telewizor miał
    być w kolorze srebrnym a otrzymałem w kolorze czarnym. Sprzedawca twierdzi
    że to moja wina bo nie zaznaczyłem w zamówieniu o jaki kolor mi chodzi a ja
    mam pytanie. Klikając "do koszyka" jaki wg. Was powinien być kolor tego
    telewizora. Proszę o radę co z tym zrobić. Telewizor ni jak nie pasuje do
    wystroju sklepu gdzie miał być umieszczony.
    http://www.marketmedia.pl/?lang=pl&action=sklep&idm=
    1&ids=3&idss=10&idsa=5081

    Tomek