  • Data: 2020-04-24 09:21:53
    Temat: kulsony w służbie Partii - bis
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    "- Najpierw rozpytali sąsiadów. Czy nie sprawiam kłopotów, o której wracam
    do domu i kto u mnie bywa. Potem zapukali do mnie. Myślę, że to rodzaj
    rewizyty po tym, jak odwiedziliśmy prezesa PiS - mówi Arkadiusz Szczurek.

    Policja zapukała do jego mieszkania w środę rano. Dwóch mężczyzn i jedna
    kobieta, wszyscy w cywilu. - Dzień dobry, pan Arkadiusz Szczurek? - To ja.
    - Chcieliśmy tylko porozmawiać.

    - Sprawdzili dane z dowodu i zaczęli wypytywać. Czym się zajmuję, z czego
    żyję, co robię na co dzień. Odpowiedziałem na wszystkie pytania, choć nie
    musiałem - opowiada aktywista. - Zapytałem o podstawę prawną tych czynności
    i w jakim charakterze mnie odwiedzają. Policjanci odpowiedzieli, że to
    tylko rozmowa i że ich wizyta nie ma związku z polityką. - Więc z czym? -
    Na to już nie odpowiedzieli. Zrobili notatki, wyszli z bloku i odjechali
    nieoznakowanym radiowozem.

    Aktywista dowiedział się później, że funkcjonariusze odwiedzili też jego
    sąsiadów. Pytali, czy nie sprawia kłopotu, o której wraca do domu i kto u
    niego bywa. Próbowali też zdobyć do niego numer. - To absurdalne, bo numer
    podawałem policji wielokrotnie - komentuje. I dodaje: - Myślę, że to rodzaj
    rewizyty. Odpowiedź na nasze działania przed domem Jarosława Kaczyńskiego.
    Kilka dni wcześniej grupa opozycjonistów ulicznych tworzących satyryczny
    kanał Wolne-Media.pl opublikowała film, w którym dwaj dziennikarze
    sprawdzają, czy Jarosław Kaczyński przed domem na Żoliborzu ma skrzynkę na
    listy. Jednym z nich był właśnie Szczurek, śledztwo zakończyło się
    interwencją policji.

    W ubiegłym roku mężczyzna z grupą opozycjonistów był przed domem prezesa
    PiS także z okazji Halloween. ,,Cukierek albo psikus" - krzyknęła jedna z
    uczestniczek happeningu. I zaraz pojawiło się przy nich trzech
    funkcjonariuszy."

    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,258922
    31,kilka-dni-temu-sprawdzal-czy-jaroslaw-kaczynski-m
    a-skrzynke.html#a=338&c=143

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/