eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoku przestrodze!ku przestrodze!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "jary" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ku przestrodze!
    Date: Mon, 18 Oct 2004 13:05:31 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <cl088u$sgq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa185.chocianow.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1098097759 29210 217.98.150.185 (18 Oct 2004 11:09:19
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Oct 2004 11:09:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2741.2600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2742.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:248767
    [ ukryj nagłówki ]

    Tekst niniejszy kieruje do wszystkich zainteresowanych oferta
    PLUS GSM,ku przestrodze a takze, jesli ktos mial podobne perypetie, z prosba
    o pomoc.
    Zakupilem telefon w abonamencie. W zwiazku z tym, ze potrzebuje
    dostep do wapu poprosilem sprzedawce o mozliwie najtansze polaczenie (
    najlepiej pakiet Gprs Wap). Zaproponowial mi "wap po gprs pakiet 1mb". Po
    miesiacu korzystania z wap gprs dowiedzialem sie,ze ten pakiet dotyczy
    tylko internetu. Prosze sobie wyobrazic moje zdziwienie gdy dowiedzialem sie
    o wielkości rachunku! Sprzedawca oczywiscie tlumaczy sie niezrozumieniem
    moich potrzeb,jasno artykulowanych- telefon+ pakiet gprs wap! Jego
    wspolpracownica na zadane przeze mnie pytanie( od ktorego zaczalem rozmowe)
    powielila blad swojego kolegi i zaproponowala mi ten sam pakiet! Swiadczy to
    dobitnie a niskiej zetelnosci obslugi, wprowadzaniu w blad klienta i
    narazaniu go na dodatkowe koszty. Proba znalezienia kompromisu spelzla na
    niczym a sprzedawca nawymyslal mi od nierozumnych, glupkow i mial pretensje,
    ze wogole smiem sie odezwac i zwrocic mu uwage,ze sie pomylil.
    Najzwyczajniej zrobil mnie w konia. Oczywiscie pokryje nalezna fakture i
    pewnie nastepna tez,ale najlepszym rozwiazaniem dla mnie byloby
    zrezygnowanie z ich uslug i znalezienie innego operatora. Czy mam na to
    jakas szanse? co powinienem zrobic?




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1