  • 1. Data: 2004-08-22 20:00:26
    Temat: ktokolwiek wie prawo autorskie
    Od: Wenom <U...@g...pl>

    Interesuje mnie w jaki sposob nabyc i w jaki sposob
    zabezpieczyc swoje prawo autorskie do ksiazki. Chodzi
    mi o sytuacje, w ktorej osoba chce wydac ksiazke
    jedynie w postaci elektronicznej. Jak mozna
    zagwarantowac sobie ze w przypadku gdy ktos ja skopiuje
    i podpisze wpasnym imieniem i nazwiskiem, bedzie mozna
    podac te osobe do sadu i miec dowod ze to wlasnie ta
    osoba a nie inna jest autorem ksiazki.

  • 2. Data: 2004-08-23 00:47:00
    Temat: Re: ktokolwiek wie prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <o...@n...gazeta.pl>, Wenom wrote:
    > Interesuje mnie w jaki sposob nabyc i w jaki sposob
    > zabezpieczyc swoje prawo autorskie do ksiazki. Chodzi
    > mi o sytuacje, w ktorej osoba chce wydac ksiazke
    > jedynie w postaci elektronicznej. Jak mozna

    1) Złóż w depozycie u notariusza.
    2) Kup specjalną kopertę która posiada unikalne oznaczenia (numeracje) i
    zabezpieczenia, włóż przedmiot troski do środka i poślij to do siebie
    poleconym.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-08-23 08:17:27
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Wenom" <U...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Interesuje mnie w jaki sposob nabyc i w jaki sposob
    > zabezpieczyc swoje prawo autorskie do ksiazki. Chodzi

    Wystarczy calosc wydrukowac i odwiedzic notariusza po "potwierdzenie daty
    pewnej". Wydrukuj drobna czcionka, bo placi sie od strony maszynopisu.

    A.

  • 4. Data: 2004-08-23 08:33:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wystarczy calosc wydrukowac i odwiedzic notariusza po "potwierdzenie daty
    > pewnej". Wydrukuj drobna czcionka, bo placi sie od strony maszynopisu.

    a ile sie placi ?

    P.

  • 5. Data: 2004-08-23 09:29:03
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > a ile sie placi ?

    Stawki nie pamietam, nie jestem notariuszem. Zdaje sie tez ze kazde biuro
    moze miec nieco inna cene.

    A.