  • 1. Data: 2009-09-13 10:03:18
    Temat: kto moze "obrabiac" zdjecia z fotoradarow?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Takie pytanie mnie naszło - czy fotki z fotoradarów "obrabiać" (tj.
    poszukiwać posiadacza/kierowcy - korespondować z kolejnymi "warstwami"
    leasingu) musi koniecznie jakiś mundurowy (policjant, strażnik
    gminny/miejski), czy też nie mógłby robić tego jakiś cywilny urzędnik w
    gminie?

    Jak dla mnie to jest praca na poziomie gminnego wydziału komunikacji -
    bez potrzeby angażowania mundurowych, którzy IMHO mają ważniejsze rzeczy
    do roboty.

    Ale w sumie nawet nie wiem, gdzie zacząć szukać podstaw prawnych (ustawy
    o fotoradarach raczej nie ma ;) )