  • 31. Data: 2007-09-15 11:02:05
    Temat: Re: kto ma prawo otwoerzyc moja piwnice?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "MMK" <i...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:fcgdip$gdf$1@node1.news.atman.pl...

    > Widzisz różnice ?

    Nie. 99% tworzy normę. To ten jeden jest nienormalny. Ale uważaj sobie jak
    chcesz. Mnie na paradę równości nie namówisz;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2007-09-15 12:15:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Nie. 99% tworzy normę. To ten jeden jest nienormalny. Ale uważaj sobie
    > jak chcesz. Mnie na paradę równości nie namówisz;)

    Jesteś gejem prawda? Tylko wstydzisz się tego i dlatego co post rzucasz
    jakieś teksty mające pokazać jak gardzisz homoseksualistami :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 33. Data: 2007-09-15 13:30:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa wrote:

    > Jesteś gejem prawda? Tylko wstydzisz się tego i dlatego co post rzucasz
    > jakieś teksty mające pokazać jak gardzisz homoseksualistami :)

    Amerykę w konserwach odkryłeś ;)

  • 34. Data: 2007-09-15 13:34:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś gejem prawda? Tylko wstydzisz się tego i dlatego co post rzucasz
    > jakieś teksty mające pokazać jak gardzisz homoseksualistami :)

    G...o prawda. Jestem homofobem i antysemitą ;)) Murzynów też jakoś nie
    lubię.
    Ty za to jesteś liberałem i kochasz wszystkich. Skończ już gosciu te smęty.
    Ja w każdym razie kończę. Jak chcesz możesz odjeżdżającą karawanę
    oszczekiwać do bólu. Żyjemy w końcu w wolnym kraju;))

  • 35. Data: 2007-09-15 13:40:57
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > G...o prawda. Jestem homofobem i antysemitą ;)) Murzynów też jakoś nie
    > lubię.

    Uważam również, że nosorożce białe powinny być chronione lepiej niż ludzie.
    Tym ostatnim wyginięcie nie grozi. Jak jednego z drugim się wyeliminuje to
    ludzkość na tym nie ucierpi nic a nic. Dlatego też dobro jednostki nie może
    dominowac nad dobrem ogółu.
    A ty sobie kochaj wszystkich wokół tylko nie dziw się,że dla ogółu jesteś
    zerem. Mało kto z grupowiczów poświęcił by 10 minut swego czasu i 5 zł ze
    swojej kieszeni gdyby od tego zależało twoje życie;(( Zdajesz sobie z tego
    sprawę? I tyle jesteś warty! Mniej niż 5 zł ;))

  • 36. Data: 2007-09-15 14:18:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MMK wrote:

    > Skoro się tak 100 członków umówiło (zakładając i wstępując do wspólnoty),
    > to dlaczego nie ? Umów się dotrzymuje. Dlaczego ten jeden ma ponosić
    > konsekwencje że 99 postanowiło złamac umowę którą z nim zawarli ?

    Nikt się na nic nie umawiał, wspólnota istnieje z mocy ustawy. Jedyną metodą
    na zmianę wspólnoty, to wyprowadzka.

    p. m.

  • 37. Data: 2007-09-15 14:22:14
    Od: MMK <m...@k...pl>

    mvoicem wrote:

    > Nikt się na nic nie umawiał, wspólnota istnieje z mocy ustawy. Jedyną
    > metodą na zmianę wspólnoty, to wyprowadzka.

    Zasady udostępniania piwnic pod prace remontowe też ustala ustawa i
    regulamin wspólnoty nie może tego zmienić ?

    --
    http://www.kupujemy.pl/

  • 38. Data: 2007-09-15 14:28:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Dlatego też dobro
    > jednostki nie może dominowac nad dobrem ogółu.

    Jak większość grupy zdecyduje, że nie życzy sobie takich jak Ty to
    odejdziesz i przestaniesz trolować?

    Ja? Ty nie?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 39. Data: 2007-09-15 14:40:51
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MMK wrote:

    > Zasady udostępniania piwnic pod prace remontowe też ustala ustawa i
    > regulamin wspólnoty nie może tego zmienić ?

    A skąd wiesz że jest jakiś regulamin wspólnoty i że zawiera zasady
    udostępniania piwnic?

    Zakładasz że 100 osób się umówiło "zakładając i wstępując do wspólnoty" i że
    99 ma jakąś "umowę którą z nim zawarli". A to nieprawda, nikt się nie
    umawiał i nikt nie wstępował do wspólnoty, wspólnota powstała sama z
    siebie.

    p. m.

  • 40. Data: 2007-09-15 14:52:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:iugrr4-d2t.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz, remont wykonuje się po to, żeby do awarii nie dopuścić. Czyli
    > można powiedzieć, że w ich fachowej opinii była groźba awarii (a może
    > nawet już coś przeciekało? ;) ) i musieli bezzwłocznie zająć się naprawą
    > ;)

    Nie, bo przeprowadzenie remontu można przewidzieć. Awaria to coś nagłego.