  • 1. Data: 2005-01-17 20:59:46
    Temat: księga wieczysta a wyrok
    Od: "Efreb" <e...@o...pl>

    Witam
    Jakis czas temu mialem sprawe o podział majątku. Wyrokiem sadu przeznano mi
    mieszkanie wlasnosciowe. Jednak mam obowiazek splaty mieszkania w ratach
    jeszcze przez pol roku. Mieszkanie ma ksiege wieczysta zalożoną przy jego
    kupnie gdzie wpisana jest rowniez moja była żona. Kiedy powinienem zająć sie
    sprawą wpisu do księgi? Mam na myśli wykreslenie bylej zony. Czy musze w
    związku z tym ponieść jakies dodatkowe finansowe koszta? Czy istnieje jakis
    obowiązek podatkowy w tym przypadku?
    Bede wdzieczny za pomoc.

    pozdrawiam
    Efreb