  • 1. Data: 2009-06-17 18:20:14
    Temat: Re: książka kupiona przez pracodawc
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    raBi napisal:
    > Hej
    > Pracodawca kupił książkę.
    > Ponieważ w firmie pracuje sporo osób, którym materiał z książki się bardzo
    > przyda najrozsądniejszym rozwiązaniem jest zeskanowanie książki i
    > udostępnienie w formie .pdf przez firmową sieć.
    > Czy takie rozwiązanie nie narusza w żaden sposób praw autorskich?

    Narusza.

    > Czy aby
    > nie będzie to nielegalnym udostępnianiem albo powielaniem (nie jestem w
    > stanie stwierdzić, czy któryś z pracowników nie wydrukuje dodatkowego
    > egzemplarza).

    Bedzie.

    > Nie potrafię odnieść zapisów z ustawy o "dozwolonym użytku" do opisanej
    > wyżej sytuacji :(

    Bo to nie jest dozwolony uzytek :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2009-06-17 18:20:19
    Temat: książka kupiona przez pracodawc
    Od: "raBi" <r...@g...pl>

    Hej
[...]

    Czy takie rozwiązanie nie narusza w żaden sposób praw autorskich? Czy aby
[...]

    Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości i pozdrawiam
    raB

  • 3. Data: 2009-06-17 23:44:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    raBi wrote:
    > Hej
    > Pracodawca kupi? ksi??ke.
    > Poniewa? w firmie pracuje sporo osób, którym materia? z ksi??ki sie bardzo
    > przyda najrozs?dniejszym rozwi?zaniem jest zeskanowanie ksi??ki i
    > udostepnienie w formie .pdf przez firmow? sieae.

    Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest kupienie kolejnego egzemplarza jeśli
    jest potrzebny w tylu miejscach na raz.