  • 11. Data: 2011-05-20 18:27:59
    Temat: Re: [kronika2prl] Rękę podniesioną na władzę ludową...
    Od: "Romik" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dK" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:4dd6b112$0$2501$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przecież wy mózgowcy z PiSolskimi legitymacjami Prawdziwego Polaka

    Nie mam nic wpólnego z PiS'em (banda rydzykowych oszołomów - a szkoda) - po
    prostu nie mam zamiaru tak jak ty dać się cwelować z uśmiechem na twarzy. I
    wiem że nie jestem sam.
    A ty sobie odbyt dokładnie nasmaruj wazelinką w imię walki z "kaczyzmem" i
    ku chwale Donalda!

    Romik

  • 12. Data: 2011-05-20 18:36:06
    Temat: Re: [kronika2prl] Rękę podniesioną na władzę ludową... [OT]
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 20.05.2011 20:27, Romik wrote:
> [...]
    > twarzy. I wiem że nie jestem sam.
    > A ty sobie odbyt dokładnie nasmaruj wazelinką w imię walki z "kaczyzmem"

    Propaganda zrobiła swoje i kto mniej lotny ten podłapuje bezrefleksyjnie
    skojarzenie wbijane do głów w mainstreamie, żę niby każdy kto krytykuje
    PO to zwolennik PiS, a PiS to partia ...(wstawić sobie do woli).

    Bekę z tego sobie kręci wielu publicystów, którzy sami się nazywają
    faszystami czy oszołomami. Ot, choćby Zalewski&Mazurek. Jeśli krytykują
    PO to faszyści, przeca oczywiste... ;)

  • 13. Data: 2011-05-20 19:07:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-20 20:36, mi pisze:

    > Bekę z tego sobie kręci wielu publicystów, którzy sami się nazywają
    > faszystami czy oszołomami. Ot, choćby Zalewski&Mazurek. Jeśli krytykują
    > PO to faszyści, przeca oczywiste... ;)

    Akurat ci dwaj to zwykli, tani propagandyści.
    Podobnie jak Ty - dość wybiórczo potratowałeś stronę spieprzajdziadu.com

    Dla mnie EOT bo to NTG. :)

    --
    spp

  • 14. Data: 2011-05-20 19:13:05
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 20.05.2011 19:22, dK wrote:
    > A niejaki Hubert??

    1. Orzecznictwo ETPC zdecydowanie idzie w stronę nieścigania znieważenia
    polityka czy nawet funkcjonariusza publicznego.
    2. Hubert H. znieważył a mimo to postępowanie zostało warunkowo umorzone.

    3. Last but not least: Jeśli zniewaga była rzekomo popełniona na stronie
    internetowej antykomor.pl to co chciano zabezpieczyć w mieszkaniu? Tę
    stronę? Nie łudźmy się, rewizja miała na celu szukanie haków i
    przysporzenie niedogodności:
    "Funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego weszli do
    mieszkania właściciela strony o 6 rano. Przeszukali je i zarekwirowali
    m.in. laptopa. Sprawdzili też piwnicę. 25-latkowi oznajmiono, że
    działania te mają związek z obrazą prezydenta. Przestraszony interwencją
    ABW, właściciel strony AntyKomor.pl, zdecydował się ją zamknąć."
    źródło:
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,antykomorpl-zamkniety-
    po-wizycie-abw,106942.html?grupa=polska

    W tej piwnicy to podziemia blogowego szukano? O 6.00 rano do blogera
    znieważającego prezydenta? Przecież to pokazówka i próba znalezienia
    innego haka, np. nielegalnego oprogramowania.

  • 15. Data: 2011-05-20 19:17:44
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 20.05.2011 21:07, spp wrote:
    > Akurat ci dwaj to zwykli, tani propagandyści.
    > Podobnie jak Ty - dość wybiórczo potratowałeś stronę spieprzajdziadu.com

    Manipulujesz, uprawiasz tanią demagogię. Swoich tez nie potrafisz
    uzasadnić faktami.

    Jeśli uważasz inaczej to:
    1. Uzasadnij dlaczego wskazani to propagandyści. Dobrze, że wyśmiewają
    PiS, ale źle, że nie gloryfikują PO? Powinni jechać po PiS jak po łysej
    kobyle i przypochlebiać się PO jak większość publicystów II PRL?
    2. Niby jak wybiórczo potraktowałem spieprzajdziadu.com? Fakty, misiu,
    fakty!

    Dla mnie powinny funkcjonować nieskrępowanie oba serwisy. Tylko widać,
    że krytyka i satyra może być wyłącznie w jedną stronę. I to jest problem.

  • 16. Data: 2011-05-20 19:27:43
    Od: "Romik" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie powinny funkcjonować nieskrępowanie oba serwisy. Tylko widać, że
    > krytyka i satyra może być wyłącznie w jedną stronę. I to jest problem.

    I to jest właśnie sedno sprawy - a fakt że "spieprzajdziadu" funkcjonowało
    bez problemu a do twórcy "antykomora" zastukało o świcie ABW (!) musi u
    myślącyh zapalić czerwoną kontrolkę. I na szczęście zapala.

    Romik

  • 17. Data: 2011-05-20 22:20:54
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 20.05.2011 16:05, mi wrote:
    > "ABW w mieszkaniu właściciela satyrycznej strony internetowej o
    > prezydencie"

    Co sądzą internauci o Bredzisławie Komorowskim (by Google)?
    http://imageshack.us/m/696/232/komorowskito.png

    Google'a nam zamkną, mości panowie... :D

  • 18. Data: 2011-05-21 11:51:02
    Od: mi <m...@o...pl>

    Gwoli uzupełnienia:
    1. Serdecznie pozdrawiam dyspozycyjne mendy w Prokuraturze Rejonowej w
    Tomaszowie Mazowieckim, która to jest organem prowadzącym postępowanie.
    Tak to się w II PRL utarło najpierw wydaje postanowienie przeszukania i
    szuka haków a dopiero zastanawia się czy w ogóle mogło dojść do złamania
    prawa.

    2. Trafny komentarz:
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2011/05/21/wladza-maca
    -granice/

  • 19. Data: 2011-05-21 11:57:38
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Romik" napisał w wiadomości grup

    >A ty sobie odbyt dokładnie nasmaruj wazelinką w imię walki z "kaczyzmem" i
    >ku chwale Donalda!

    POpaprana POpierdułka i tak nie zrozumie. Tusk im całkowicie mózgi wyprał.

  • 20. Data: 2011-05-22 06:45:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-05-21 13:57, Nostradamus pisze:

    > POpaprana POpierdułka i tak nie zrozumie. Tusk im całkowicie mózgi wyprał.

    Mają szczęście bo mają mózgi, nie to co Wolacy. :)

    --
    spp