    From: "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kremacja
    Date: Tue, 17 Sep 2002 09:54:49 +0200

    jest taka kwestia:

    mam nadzieje ze szybko nie nastapi moje zejscie z tego swiata, ale zawczasu
    chcialem sie skonsultowac w jednej kwestii. po smierci chcialbym aby poddano
    mnie kremacji.
    co w zwiazku z tym powinienem zrobic, aby po mojej smierci zagwarantowac
    sobie takie postepowanie z moimi przyszlymi zwlokami?
    czy moge to zrobic poza testamentem?
    jak w takiej sytuacji powinny postepowac osoby ktore beda wypelniac moja
    wole?
    poza tym czy musze spoczac na cmentarzu, czy wybor miejsca spoczynku jest
    dowolny?