  • 1. Data: 2008-04-05 12:28:27
    Temat: kredyt i korekta fv
    Od: "mosciak" <m...@a...pl>

    witam

    pytanie moze niekoniecznie na ta grupe ale nie bardzo wiem gdzie moge je
    zadac

    czy mozliwa jest taka sytuacja:

    - firma (sp. zoo ) bierze kredyt inwestycyjny na powiedzmy 100 tys.
    - kupuje urzadzenia do produkcji za pelna wysokosc kredytu
    - po zaplaceniu FV przez bank firma rezygnuje z 1 z maszyny
    - sprzedawca koryguje FV
    - kase za ta maszyne przelewa na konto firmy
    - firma placi tymi pieniedzmi za inne urzadzenia, materialy biurowe etc.

    oczywiscie kredyt splaca w wyznaczonych przez bank ratach.

    czy to jest legalne? czy mogą byc jakies watpliwosci?

    wydaje mi sie ze mozna mowic natwet o wyludzeniu, czy przesadzam z taka
    interpretacja?