  • Data: 2007-12-28 19:55:26
    Temat: kradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa prawdziwa
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ostatnimi czasy na portalach internetowych można było przeczytać o
    niesamowicie niewiarygodnych sytuacjach jak np. morderstwo za
    "wirtualny przedmiot w grze" , nie mogłem w to uwierzyć do wczoraj gdy
    znajomy kolega z pracy powiedział, ze został "okradziony" w grze
    online. Był naprawdę wzburzony, spytałem tak raczej z grzeczności czy
    to wiele było warte to powiedział , ze około 2500zł na allegro, od
    ręki.

    Sprawa wyglądała tak, że znał się z gościem w grze tylko po "ksywce" ,
    ten mu wysłał jakieś pierdoły z virusami , zalogował sie na jego
    komputer zdalnie, podsłuchał login i hasło do gry i wyczyścił jego
    postać. Następnie usunął zdalnie jego korespondencję o tym jak i sam
    program także cieżko mi było ustalić nawet ip delikwenta skąd się
    łączył.

    Postanowiłem trochę pogoglować i poszukać i znalazłem po nicku z gry
    na forach jego pozostałe nicki a te znowu doprowadziły mnie do numeru
    gg, ten do mojejgeneracji.pl gdzie było imie i nazwisko jak i
    miejscowość /dalsze googlowanie upewniło mnie, iż są to prawdziwe
    dane./

    Co dalej? Na policje? do jego rodziców? /chłopak to jeszcze dziecko/

    pogoglowałem dalej i może nadawać sie taki artykuł

    Art. 287.kk
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub wyrządzenia innej
    osobie
    szkody, bez upoważnienia, wpływa na automatyczne przetwarzanie,
    gromadzenie
    lub przekazywanie danych informatycznych lub zmienia, usuwa albo
    wprowadza nowy zapis danych informatycznych,
    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    Siedziba tej gry znajduje się za wielką wodą , nie ma szans na
    "dogadanie" sie z ich adminami.

    Nie ma też żadnych dowodów nawet wirtualnych, że to on sie loguje na
    kolegi konto i je "czyści", jedyny dowód znajduję sie w siedzibie
    administratorów gry a jak pisałem wyżej nie będzie on raczej
    dostępny...

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje w imieniu swoim i kolegi :)