eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokoszt przesyłkikoszt przesyłki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!lublin.
    pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: "RAF" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: koszt przesyłki
    Date: Mon, 24 Feb 2003 13:15:30 +0100
    Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
    Lines: 18
    Message-ID: <b3d2eu$1j5$1@h1.uw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: anubis.lot.pl
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1046088990 1637 193.227.223.1 (24 Feb 2003 12:16:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Feb 2003 12:16:30 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:133377
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Myślę że to jest grupa dyskusyjna na której mogę uzyskać odpowiedź na moje
    pytanie:
    Jakiś czas temu wysłałem zamówiony towar pocztą do klienta który zamówił go
    przez internet; ponieważ nie była to wielka (rozmiarami i kosztami)
    przesyłka wysłałem list płatny "za zaliczeniem pocztowym". Do ceny towaru
    doliczyłem koszty przesyłki. Dziś odebrałem jak przesyłkę poleconą ZWROT
    tegoż towaru za który musiałm zapłacić za koszt przesyłki "z powrotem".
    Moje pytanie jest następujące - jak zmusić (czym postraszyć) odbiorcę żeby
    zapłacił za towar plus koszty przesyłki (teraz to już 2 razy przesyłka do
    niego przesyłka zwrotna) ?

    dziękujęza odpowiedzi!

    Pozdrawiam!
    Rafał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1