eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokorekta zamówienia › korekta zamówienia
  • Data: 2012-01-14 14:37:17
    Temat: korekta zamówienia
    Od: Krystek <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupiłem na odległość usługę wykonania czegoś wg. dostarczonego wzoru. W
    zamówieniu określiłem m.in. kolorystykę materiału według wzorca
    dostarczonego przez sprzedawcę. Po otrzymaniu zamówienia okazało się, że
    3/4 zamówienia jest OK, a 1/4 jest dostarczona na materiale o kolorze
    innym niż określiłem.

    Sprzedawca przeprosił i zaproponował wymianę. W dalszej korespondencji z
    nim przewijał się temat 1/4 wadliwego zamówienia. Podkreślane było, że
    pozostałe 3/4 jest w porządku. Odesłałem więc tylko wadliwą część
    zamówienia. Po dwóch tygodniach otrzymałem ją z powrotem z adnotacją, że
    aby reklamacja mogła być rozpatrzona muszę odesłać całe zamówienie.
    Dodatkowo sprzedawca informuje mnie, iż "w zamówieniu były kolory A, B,
    C i D, a ja odesłałem mu partię w kolorze Z, a tego koloru nie było w
    zamówieniu". No właśnie dlatego odesłałem, bo go nie było w moim
    zamówieniu. Na stronach sprzedawcy opisuje on sposób postępowania
    reklamacyjnego tylko w przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona (protokół
    itp.)

    Czy przy prowadzonej korespondencji na temat 1/4 zamówienia, z której
    jasno wynikało co jest przedmiotem spornym, i braku informacji o
    konieczności zwrotu całości sprzedawca może odesłać wadliwą partię z
    powyższą adnotacją i odmówić mi reklamacji?

    Proszę o poradę.
    Krystian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1