  • 1. Data: 2004-01-07 08:29:54
    Temat: kopia bezpieczenstwa DVD
    Od: "Mariusz" <adres:mc_niusy@poczta.onet.pl>

    witam,
    poproszono mnie o wykonanie kopii bezpieczenstwa filmu na dvd
    podobno mozna takowa wykonac
    jak to wyglada od strony prawnej?
    nie chce zeby ktos mi pozniej zarzucil nielegalne kopiowanie filmow
    zazadac jakiegos pisemnego potwierdzenia od wlasciciela ze to jego plyta
    dvd?

    mariusz

  • 2. Data: 2004-01-07 22:24:37
    Temat: Re: kopia bezpieczenstwa DVD
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

> [...]
    > nie chce zeby ktos mi pozniej zarzucil nielegalne kopiowanie filmow
    > zazadac jakiegos pisemnego potwierdzenia od wlasciciela ze to jego plyta

    Wlasciciel plyty moze sobie robic dowolna ilosc kopii na wlasny uzytek. Nie
    jest wazne kto mu te kopie wykona.

    --
    wsw