  • Data: 2004-04-22 18:47:11
    Temat: komu tak naprawde należy sie zachowek??
    Od: "malkowidz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że zachowek na pewno należy sie zstępnym, małżonkowi oraz rodzicom
    spadkodawcy.
    Natomiast interesuje mnie czy należy się rodzeństwu spadkodawcy.
    W necie informacje na ten temat są różne. Na jednych portalach jest
    napisane, że rodzeństwu zachowek się nie należy, na innych z kolei, że się
    należy.
    Zatem jak to jest z tym zachowkiem w przypadku rodzeństwa osoby zmarłej???
    Dodam, że sporządzony jest testament notarialny, w którym cały spadek po
    zmarłym dziedziczy żona. Małżeństwo było bezdzietne.