  • 11. Data: 2009-04-10 17:27:26
    Temat: Re: [komornik] koszta egzekucji, czy za wysokie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldemar Fraś wrote:

    > Witaj,
    > wszystko jasne ale mam dodatkowe pytanie, czy istnieje jakaś opcja
    > "manewru" z kosztami egzekucyjnymi?

    nie.
    komornik też człowiek i z czegoś zyc musi :)

    Bo co do zaległości na rzecz
    > przewoźnika (nasiejszego MPK) nie mam objekcji, natomiast zastanawia
    > mnie kwestia kosztów egzekucyjnych, czy jest jakaś możliwość dogadania
    > się z komornikiem?

    j.w

    > Dodam, że wezwanie jest pierwszym od komornika.
    > Dodam, że nie zamierzam uchylać się od zapłaty ale to postępowanie
    > komornicze akurat jest tu spora kwotą i to oderwaną w tym przypadku od
    > realiów (zwłaszcza za wysyłkę jednego listu wraz z sporządzeniem go).

    hmm, było myśleć o zapłaceniu naleności zanim sprawa trafiła do sądu i
    komornika.
    Zdaje się, że to było sporo czasu.
    Teraz jest po rybkach.

  • 12. Data: 2009-04-10 18:18:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-04-10 19:27, witek pisze:

    > nie.
    > komornik też człowiek

    Oh! Nie przesadzałbym :P

    >i z czegoś zyc musi :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 13. Data: 2009-04-10 20:38:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Waldemar Fraś pisze:

    > A dodatkowe pytanie bo część "bezsporną" zaraz przeleję (bo do niej
    > zastrzeżeń naturalnie mieć nie mogę), natomiast kwestia komornika, może
    > faktycznie udam się do MPK.
    > Druga sprawa ma jakieś znaczenie, że to jest "zawiadomienie o wszczęciu
    > postępowania egzekucyjnego"? czy to ogólnie bez znaczenia co jest w
    > nagłówku pisma :)

    Nawet jak spłacisz całe MPK i MPK powie komornikowi, aby już umorzył
    postępowanie, to komornik nadal będzie Cię ścigał o te 270zł. Jeśli
    jesteś goły i wesoły i nic nie masz, to pewnie nic nie ściągnie, po
    kilku miesiącach umorzy egzekucję i jest możliwe, że już nie będzie do
    tego wracał. Jest to jedyny sposób, aby tego nie zapłacić teraz. W
    przeciwnym przypadku - jeśli masz uchwytne dla komornika źródła majątku
    - nie ma możliwości wykpienia się z płacenia.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-04-11 08:57:48
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > przeciwnym przypadku - jeśli masz uchwytne dla komornika źródła majątku
    > - nie ma możliwości wykpienia się z płacenia.

    W sumie zapłacę całość, trzeba to jakoś przyjąć na klatę ;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'