  • 1. Data: 2003-01-16 22:01:34
    Temat: komornik
    Od: Janusz Szuba <j...@m...desy.de>

    Witam

    poradzcie, co robic w sytuacji gdy do wlasciciela mieszkania, ktore
    wynajmuje przyszedl komornik czy poborca podatkowy ( chyba mandat
    niezaplacony). Na razie odpuscil i przyjal do wiadomosci ze dluznik tu
    nie mieszka tylko zostawil wezwanie, zeby sie skontaktowal itp.
    Z dluznikiem jest klopot ze nie moze sie szybko skontaktowac, czy ten
    komornik moze przyjsc zajac moje rzeczy w mieszkaniu i co wtedy robic?
    A moze mu zaplacic w imieniu dluznika, ja sobie odlicze od czynszu, jak
    to bedzie nieduza kwota.

    dzieki z gory
    jancio