  • 1. Data: 2003-10-03 14:26:12
    Temat: kodeks karny art 190
    Od: "Al" <a...@b...pl>

    Mam pytanie odnośnie art 190 kodeksu karnego paragraf 1.....co moze grozić
    za naruszenie go????

  • 2. Data: 2003-10-03 14:31:04
    Temat: Re: kodeks karny art 190
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-03 16:26 Al napisał(a):

    >Mam pytanie odnośnie art 190 kodeksu karnego paragraf 1.....co moze grozić
    >za naruszenie go????

    Masz przecież tam napisane:
    "grzywna, kara ograniczenia wolności lub kara pozbawienia wolności do lat 2"
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"

  • 3. Data: 2003-10-03 14:37:27
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    >"grzywna, kara ograniczenia wolności lub kara pozbawienia wolności do lat 2"
    Może twemu przedpiśccy chodziło bardziej o praktykę orzeczniczą.:-)))

  • 4. Data: 2003-10-03 14:39:51
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    > Masz przecież tam napisane:
    > "grzywna, kara ograniczenia wolności lub kara pozbawienia wolności do lat
    2"
    > - Szwejk

    Szejk ma rację ;-) należy czytać cały przepis. Poza tym § 2 mówi, ze jest to
    przestępstwo ścigane na wniosek pokrzywdzonego.
    pozdr
    kristo

  • 5. Data: 2003-10-03 14:40:40
    Od: "kristo" <k...@i...pl>

    Oczywiście Szwejk - przepraszam....

  • 6. Data: 2003-10-03 15:34:07
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-03 16:40 kristo napisał(a):

    > Oczywiście Szwejk - przepraszam....

    Nie szkodzi, chyba "Szejk" nawet lepiej brzmi, może nawet da się
    poderwać jakąś panienkę na to ;)
    - Sz(w)ejk