  • 11. Data: 2009-01-04 10:25:05
    Temat: Re: kilka pytan...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    PlaMa napisał(a) :
    > W dniu 2008-10-30 14:26, scream pisze:
    ^^^^^^^^^^
    Fajnie masz. 2 miesiące na urlopie :-)
    Albo areszt tymczasowy ;-)

    > Pytanie o hasło do zaszyfrowanego dysku twardego także mogę zignorować?

    Każde pytanie możesz zignorować.
    Poważniej, to
    1. Nie ma w Polsce prawa nakazującego podać to hasło.
    2. Jak kiedyś je wprowadzą, to zawsze możesz w stresie zapomnieć.

    A w ogóle, to było o tym 1000 i 1 razy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 12. Data: 2009-01-04 12:26:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-04 11:25, Zbynek Ltd. pisze:

    > ^^^^^^^^^^
    > Fajnie masz. 2 miesiące na urlopie :-)
    > Albo areszt tymczasowy ;-)

    ke? :)

> [...]
    > 1. Nie ma w Polsce prawa nakazującego podać to hasło.
    > 2. Jak kiedyś je wprowadzą, to zawsze możesz w stresie zapomnieć.

    No tak ale też podobno (PODKREŚLAM) można beknąć za utrudnianie śledztwa...

  • 13. Data: 2009-01-04 18:15:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PlaMa napisał(a) :

    > ke? :)

    No odpowiadasz 2 miesiące po wysłaniu przez przedpiścę :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 14. Data: 2009-01-04 18:49:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 04 styczeń 2009 19:15
    (autor Zbynek Ltd.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gjqucc$ca8$1@inews.gazeta.pl>):

    > No odpowiadasz 2 miesiące po wysłaniu przez przedpiścę :-)

    Widzisz, widać bierze przykład z Dalej Lamy, któren najpierw się dogłębnie
    zastanawia, a później dopiero wypowiada. Co nagle, to po diable, jak się
    przekonał pewien prezenter z Kielców wysyłając publikę do gazu.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 15. Data: 2009-01-04 20:02:46
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 11:04:57 +0100, PlaMa napisał(a) w

    > Pytanie o hasło do zaszyfrowanego dysku twardego także mogę zignorować?

    Jasne. W tym czasie komputer dłuuugo będzie u biegłego, a na koniec
    złośliwie, niby to na skutek błędu, spalą ci dysk albo uszkodzą coś więcej.
    :-)

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 16. Data: 2009-01-04 22:41:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-04 19:15, Zbynek Ltd. pisze:

    > No odpowiadasz 2 miesiące po wysłaniu przez przedpiścę :-)

    No bo w święta się czasu troche zrobiło i nadganiam wątki których nie
    zdążyłem przeczytać :) Jak jest stary to staram się nie odkopywać go.
    Chyba że mnie mocno coś zaciekawi lub zdzierży lub po prostu się zapomnę :)

  • 17. Data: 2009-01-04 22:43:17
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-01-04 21:02, Szerr pisze:

    > Jasne. W tym czasie komputer dłuuugo będzie u biegłego, a na koniec
    > złośliwie, niby to na skutek błędu, spalą ci dysk albo uszkodzą coś więcej.
    > :-)

    Kumplowi we wrześniu wpadli i do dzisiaj nie oddali (nic nielegalnego
    nie trzymał). Więc co za róznica czy podam hasło i będą trzymać rok, czy
    nie podam i oddadzą po półtora. Swoją drogo NA PRAWDE nie ma prawa które
    nakazywało by po jakimś tam czasie zwracać ten sprzęt? np. badamy przez
    miech, robimy ekspertyzy i oddajemy? Bo to się kurde wierzyć nie chce...

  • 18. Data: 2009-01-04 23:03:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > np. badamy przez
    > miech, robimy ekspertyzy i oddajemy? Bo to się kurde wierzyć nie chce...

    2 miesiace to trwa sprawdzenie odcisków palców w bazie danych - to pomysl
    ile musi trwac sprawdzenie całego kompa...

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz