  • 1. Data: 2006-03-24 19:48:52
    Temat: kiedy na decyzji stawia się pieczęć urzędową
    Od: Navi<n...@w...pl>

    Mam problem natury technicznej pracuję już dość długo w administracji
    samorządowej ale dopiero teraz pojawił się problem z wykładnią prawa w
    przypadku klauzuli pieczęci urzędowej na postanowieniach i decyzjach. Jeśli ktoś
    jest mi wstanie wskazać podstawę prawną lub orzeczenia NSA w jakim przypadku
    na decyzji lub postanowieniu stawia się pieczęć urzędową a w jakim nie z góry
    dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-24 20:40:32
    Temat: Re: kiedy na decyzji stawia się pieczęć urzędową
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Navi wrote:
    > pojawił się problem z wykładnią prawa w
    > przypadku klauzuli pieczęci urzędowej na postanowieniach i decyzjach.

    Wykładni którego przepisu potrzebujesz?