  • 1. Data: 2012-09-28 12:15:18
    Temat: kiedy mozna zlozyc pozew przeciwny w procesie karnym
    Od: <r...@i...pl>

    kiedy mozna zlozyc pozew przeciwny w procesie karnym

    czy na samym poczatku - do pewnego momentu trzeba to zrobic
    czy moze mozna w dowolnym momencie?

  • 2. Data: 2012-09-28 13:23:56
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > kiedy mozna zlozyc pozew przeciwny w procesie karnym
    >
    > czy na samym poczatku - do pewnego momentu trzeba to zrobic
    > czy moze mozna w dowolnym momencie?

    Z doświadczenia wiem, że sąd olewa proces przeciwny w procesie karnym i się w
    ogóle do tego nie ustosunkowuje i nie odnosi. Ignorują taki pozew po prostu i
    ciągną swoje... Możesz na każdym etapie próbować, w dowolnym momencie, ale
    najlepiej jest wnieść taki pozew w odpowiedzi na akt oskarżenia...

    boukun