  • 1. Data: 2004-09-11 20:39:54
    Temat: kasacja !!!
    Od: "viki" <ppol[nospaming]@op.pl>

    jak pisac kasacje? Moze jekies szablony?.....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-11 21:02:04
    Temat: Re: kasacja !!!
    Od: "peter" <p...@p...onet.pl>

    Przy kasacji jest tzw. przymus adwokacki, sam jej nie sporządzisz (a jesli
    sporządzisz to skutecznie nie wniesiesz)

  • 3. Data: 2004-09-12 05:16:33
    Od: "viki" <ppol[nospaming]@op.pl>

    Użytkownik "peter" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przy kasacji jest tzw. przymus adwokacki, sam jej nie sporządzisz (a jesli
    > sporządzisz to skutecznie nie wniesiesz)

    Tak, wiem. lecz chciałabym wiedziec jak to sie sporządza po to aby sprawdzic
    (powierzchownie) czy adwokat nie popełnił błędu.

    Pozdrawiam
    Viki

  • 4. Data: 2004-09-12 19:27:01
    Od: Dredd<...@...pl>

    > sprawdzic
    > (powierzchownie)

    Sprawdzanie powierzchowne w zasadzie możesz sobie darować bo
    niewiele ono Ci gwarantuje.

    Można napisac piękną powierzchownie kasację wyglądającą na
    formalnie jak książkowe wzory ale za to całkiem do bani w realiach
    danej sprawy. Tak więc np. porównywanie Twojej kasacji z jakimiś
    książkowymi wzorami praktycznie niczego nie daje poza ewentualnym
    porównaniem układu pisma.

    Kasacja to poważne pismo procesowe (dlatego istnieje przymus
    adwokacji) i osobiście wątpię byś - o ile jesteś laikiem, a na to
    wskazuje Twoje pytanie - była w stanie sprawdzić czy jest ona napisana
    bardzo dobrze, dobrze, czy źle.

    Proponuje po prostu porozmawiać uważnie z prawnikiem który kasację
    będzie pisał przedstawiając wszystkie swoje argumenty i uwagi do
    wyroku i dotychczasowego procesu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info