  • 1. Data: 2003-11-03 22:44:51
    Temat: kasa mieszkaniowa
    Od: " msiuk" <m...@g...pl>

    Mam nastepujące pytanie:
    W tym roku wycofałem oszczędności z kasy mieszkaniowej. Powiedziano mi, że
    muszę je wydać do końca roku. Czy tak jest rzeczywiście? Jakie przepisy to
    regulują? Prosze o ew odpowiedz na priva: m...@o...pl

  • 2. Data: 2003-11-05 15:53:45
    Temat: Re: kasa mieszkaniowa
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Masz 6 miesięcy od momentu zakończenia oszczędzania ale nie póżniej niż do
    końca roku podatkowego. Takie są przepisy.
    Wiem bo sam się tym interesowałem/ sam zakończyłem oszczedzanie i wziąłem
    kredyt 5 miesięcy po /

    http://www.gazeta.pl/usenet/