  • 1. Data: 2004-12-26 13:22:38
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Agnieszka" <a...@p...fm>

    Chce rozpoczac handel winem i piwem czy potrzebna jest
    kasa fiskalna jesli nie przekrocze obrotow,ktore
    obliguja mnie do kasy fiskalnej?

  • 2. Data: 2004-12-26 13:57:12
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Chce rozpoczac handel winem i piwem czy potrzebna jest
    > kasa fiskalna jesli nie przekrocze obrotow,ktore
    > obliguja mnie do kasy fiskalnej?

    Przede wszystkim to jest ci potrzebna koncesja ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-12-26 19:42:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim to jest ci potrzebna koncesja ...

    Po pierwsze on pyta o kasę, więc nie na temat. Po drugie mylnie, bo nie jest
    jej potrzebna koncesja tylko zezwolenie wydawane w gminie - zakładając, ze
    to nie ma być hurtownia.

    A na temat, to z tego co wiem, to nie jest wymagana kasa fiskalna. Ale
    proponował bym zapytać na pl.soc.prawo.podatki , bo tam już na pewno będą
    wiedzieć.

  • 4. Data: 2004-12-26 22:56:36
    Od: "Agnieszka" <a...@p...fm>

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > > >
    > proponował bym zapytać na pl.soc.prawo.podatki , bo tam już na pewno będą
    > wiedzieć.

    dzieki zapytam

    - -
    Aga