eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta gwarancyjnakarta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "tysik" <t...@x...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: karta gwarancyjna
    Date: Thu, 12 May 2005 10:39:03 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 41
    Message-ID: <42831340$0$27744$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 12 May 2005 08:26:40 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.60.33
    X-Trace: 1115886400 mamut2.aster.pl 27744 212.76.60.33:4986
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:296934
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Googlałem, ale nie wygooglałem więc pytam :)

    Miałem komórkę 4x w serwisie i tylko 3 wpisy do karty (nie zwróciłem uwagi,
    po 2x, że nie go nie ma i teraz nie chcą mi go dać). Po drugie teraz
    odebrałem telefon, widzę, że jest przeprogramowany i nie ma takiego wpisu w
    karcie w karcie jest "brak usterek". Czyli był reperowany i nie mam na to
    dowodu.

    1. Jak to jest ze wpisem do karty gwarancyjnej? Czy każde zgłoszenie usterki
    powinno być odnotowane w karcie gwarncynej nawet jeśli jest niesłuszne, lub
    brak jest stwiedzenia wady (pomimo, że np. później takowa wada występuje)

    2. Czy wpis "brak usterki" w karcie gwarancyjnej ma taki sam status jak wpis
    o usunięciu usterek (naprawie), czyli np. 3 wpisy o braku usterki i np.
    stwierdzenie później przez kogoś kompetentnego, że usterka występuje
    kwalifikuje je do wymiany towaru?

    3. Czy w KC są jakieś ogólne zapisy odnośnie gwarancji i karty gwarancyjnej?
    czy obowiązują zapisy z karty gwarancyjnej ustanowione przez producenta?

    4. Czy są w ogóle jakieś ogólne, ustawowe zasady gwarancji np. 3 naprawy i
    brak usunięcia usterki = wymiana, czy nie?

    5. W jaki sposób wyegzekwować od serwisu po pierwsze zaległego wpisu do
    karty, po drugie poświadczenia prawdy, że telefon był reperowany....

    Nie wiem co mnie podkusiło, żeby kupić motorole... teraz sie męczę.
    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że serwis może sobie za każdym razem
    przeprogramować telefon, czyli naprawić, nie wpisać tego do karty
    gwarancyjnej... tylko wpisać "brak usterek" wg warunków gwarancji tylko po 3
    naprawach przysługuje mi wymiana telefonu... kurde no "brak usterek" nie
    jest naprawą i tak sobie mogę do nich jeździć 150x i tego telefonu nigdy nie
    wymienię

    Ktoś ma jakieś porady? :D

    tys


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1