  • Data: 2005-08-16 08:45:43
    Temat: jeszcze raz o rękojmi
    Od: "marcinek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    ten temat był już kilka razy poruszany a łamach grupy , ale mam kilka pytań
    na gorąco po wizycie w sklepie

    przypomnę , mam uszkodzony moduł WIFI w notebooku, postanowiłem złożyć
    reklamację z tytułu rękojmi i żądać wymiany na nowy!!!!!

    wybrałem się do sklepu i co??? a no nic!!!

    sprzedawca, stwierdził że rzeczywiście moduł jest uszkodzony, uznaje moje
    roszczenia z tytułu rękojmi , ale nie wymieni mi kompa n anowy ponieważ
    notebook składa się z wielu modułów!!!!! po wyjęciu których sprzęt może
    pracować dalej, sprzedawca zgodził sie wmienić na nowy tylko moduł
    wifi!!!!!!

    i co wy na to????

    mógł tak zrobić???, dodam że na fakturze nie ma wyszczególnionych elementów
    składowych notebooka, notebook traktowany jest jako całość, z numerem
    seryjnym

    jako że roszczenie wymiany złożyłem na piśmie, więc sklep teraz ma mi
    odpisać, jednak już wiem co będzie w tym piśmie,

    co sądzicie na ten temat??? jest do zgodne z prawem???
    co robić dalej???