    From: "mo" <m...@w...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jeszcze raz TVP KULTURA - dziekuje wszystkim za odpowiedzi
    Date: Sun, 29 May 2005 20:25:59 +0200

    Warto trzymac sie zasady "Jak nie wiesz co pisac - nie pisz".

    "mo" pisze:
    > Gdzie obywatel moze wniesc skarge, ze nie moze ogladac programu telewizji
    > panstwowej finansowanej m.in. z jego oplat. Chodzi oczywiscie o TVP
    Kultura.
    > Czy byly juz gdzies jakies glosy na ten temat?

    w najbliższej komórce PZPR
    witek

    Nie wiem czy Ci wiadomo, że raz jest Kultura, raz Historia :D
    Kaja

    A dlaczego obywatelu nie możecie oglądać TVP Kultura?
    Odbiornika telewizyjnego nie macie czy anteny? Państwo nie reglamentuje tych
    dóbr, a nawet stwierdzić można, że są one powszechnie dostępne.
    Z płaconych przeze mnie podatków finansowana jest np. obecna ochrona Pana
    Lwa R. (którego firma nota bene dystrybuuje sygnał TVP Kultura). Mnie bez
    wyroku skazującego chronić nie chcą. Czy były już gdzieś głosy na ten temat?
    ;)
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    A nie oburza Cię, że nie możesz oglądać całej masy innych programów
    które inni mogą oglądać, a Ty nie? To, że państwowa, czy prywatna nie ma
    żadnego znaczenia. Abonament i tak należy płacić.
    Big Jack