  • 11. Data: 2009-01-12 21:38:08
    Temat: Re: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

> [...]
    > mojego pesela (pierwszych sześć cyfr sie zgadza - reszta nie) poszedłem sie
    > dowiedziec co mam z tym fantem zrobić, czy czasmi ktoś nie wykorzystal
    > moich danych w jakimś celu.
    > DOwiedzialem sie iż nie ma przestępstwa a ono zrodsziloby sie dopiero wtedy
    > gdybym zaplacił. Ja uwazam jednak iz w takiej sytuacji mozna by mowić o
    > wyłudzeniu a nie probie wyludzenia, ktora wg mnie juz miala miejsce.
    >
    > Podobno (tak mnie poinformowano w towarzystwie) ja juz jedna ze skladek
    > zaplaciłem a zaleglosci powstaly juz poźniej.

    Samochod powinien byc zarejestrowany w urzedzie odpowiednim dla twojego miejsca
    zamieszkania, nigdzie indziej, takze blachy powinienes miec na nim odpowiednie
    dla powiatu, w ktorym mieszkasz. Wez DO i to pisemko i udaj sie z usmiechem do
    pan z wydzialu komunikacji z prosba, zeby ci powiedzialy, jakie masz
    zarejestrowane na siebie pojazdy i co z tym fantem zrobic...

  • 12. Data: 2009-01-12 21:44:22
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 12 styczeń 2009 roku (poniedziałek) gdy o godz. 22:38, wszystkim znany
    *gardziej* napisał(a):

> [...]
    > pan z wydzialu komunikacji z prosba, zeby ci powiedzialy, jakie masz
    > zarejestrowane na siebie pojazdy i co z tym fantem zrobic...

    Masz rację. Jestem ciekaw co powiedzą bo z blach tej rzekomo mojej bryki
    wynika iż jest/byla zarejestrowana w innym wojewodztwie.

  • 13. Data: 2009-01-12 21:57:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Masz rację. Jestem ciekaw co powiedzą bo z blach tej rzekomo mojej bryki
    > wynika iż jest/byla zarejestrowana w innym wojewodztwie.

    Mogli pokombinować z rzekomum tymczasowym zameldowaniem.

  • 14. Data: 2009-01-12 22:53:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xxxx wrote:

    > Dla mnie tez to wszystko jest dziwne. Zbieznosc imienia i nawiska (raczej
    > wykluczam z uwagi na rzadkie nazwisko) a juz zupelnie wykluczam dodatkową
    > zbieznośc daty urodzenia

    Byś się zdziwił.
    Wklep sobie na naszej klasie.

  • 15. Data: 2009-01-12 22:58:27
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Mogli pokombinować z rzekomum tymczasowym zameldowaniem.

    wKF: wlasciwosc wydzialu komunikacji ustala sie ze wzgledu na miejsce
    zamieszkania, nie zameldowania. Ewentualne niedopelnienie obowiazku
    meldunkowego to inna bajka (ale ja tu od dzisiaj mieszkam :)

    Wieslaw