  • Data: 2008-06-12 19:00:38
    Temat: jazda na światłach na rowerze
    Od: Tom <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj zatrzymał mnie strażnik miejski jak jechałem na rowerze. Mam
    sprawne światła ale były wyłączone. Nigy na rowerze nie włączam świateł.
    Strażnik powiedział, że powinienem jeździć na światłach, bo w przepisach
    jest, że każdy pojazd musi przez cały rok włączać światła.
    Spisał mnie i pouczył. Powiedział, że następnym razem będzie mandat.

    Czy miał on rację? Wydaje mi się absurdem jazda na swiatłach na rowerze.
    Czy są w ogóle uregulowania prawne dotyczące jazdy na światłach na
    rowerze? Czy też wszystkie pojazdy są faktycznie wrzucone do jednego
    worka i faktycznie trzeba jeździć na światłach.

    Jeżeli są jakieś uregulowania to proszę o namiary bo chciałbym następnym
    razem wiedzieć jak dyskutować.