  • Data: 2008-09-19 00:24:14
    Temat: jakie prawa - znaczki
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę na stronie internetowej umieścić znaczki pocztowe.
    Znaczków oczywiście nie zaprojektowałem, ale o nich ma być strona, więc
    wykonałem mrówczą pracę, żeby je zeskanować.

    No i wątpliwości mam kilka i gdyby ktoś zechciał się wypowiedzieć, to
    prosiłbym o osobne ich potraktowanie.

    - czy mogę te znaczki umieścić w celach informacyjno/ilustujących ?
    - czy mogę na nich umieścić np. logo swojej strony ?
    - wreszcie, czy w przypadku gdybyś ktoś je z mojej strony ukradł, to czy
    mógłbym dochodzić swoich praw ? - nie mam na myśli oczywiście praw do
    samego znaczka - chodzi mi o pracę, którą wykonałem przy digitalizacji
    itd...

    Po prostu nie do końca rozumiem, kto i czego jest w takim przypadku
    właścicielem.