    From: "ytorkin [wawa]" <a...@c...usun.to.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jakie prawa do lokalu daje akt wlasnosci?
    Date: Fri, 10 Dec 2004 09:38:00 +0100

    Witam,

    Pytanie może brzmi nieco przewrotnie ale już wyjaśniam na czym polega
    problem.

    Zakupiłem mieszkanie spółdzielcze właśnościowe. Został podpisany akt
    notarialny, sprzedający otrzymał całą należną kwotę. I tu zaczynają się
    problemy. Mianowicie, poprzez różne dziwne zagrania sprzedającego i agencji
    nieruchomości a akcie notarialnym czas na przekazanie lokalu wyszedł baardzo
    długi. Wcześniej ustalone zostało, że ten długi okres jest tak na wszelki
    wypadak, ale lokal zostanie przekazany wcześniej.

    Niestety po otrzymaniu pieniędzy sprzedający wycofał się ze swoich obietnic
    (niestety nie zostały spisane). Więc powstaje problem. Jestem właścicielem
    mieszkania, którego sprzedający nie chce zwolnić, a ja nie mam gdzie
    mieszkać. Sprzedający teraz w ogóle nie chce ze mną rozmawiać, bo dostał
    pieniądze i zamierza mieszkać w mieszkaniu ile się da. Czy ja w tej sytuacji
    mam jakieś prawa do tego mieszkania, np. czy mogę również w nim zamieszkać?

    Byłbym niezmiernie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
    Pozdrawiam Arek