  • Data: 2005-04-04 19:38:29
    Temat: jaki rodzaj umowy
    Od: "Renata Nawrocka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie, prowadzę działalnosć gospodarczą i rozliczam się na postawie
    księgi przychodów i rozchodów. Wykonuję usługi, wystawiam rachunki (nie
    jestem vatowcem). Teraz będę miała większe zlecenie i chcę przed jego
    przyjęciem podpisać z klientem umowę na piśmie, że ja wykonam mu taką to a
    taką usługę, a on mi za nią tyle to a tyle zapłaci.
    Jak ma się nazywać taka umowa, żeby zleceniodawca nie musiał odprowadzać za
    mnie podatku tylko wypłacił mi kwotę, a ja żebym mogła ją wpisać w pozycję:
    przychód w mojej książce i odprowadzić od niej sama podatek?
    Z góry dziękuję za pomoc
    Renata