  • 61. Data: 2019-02-20 17:53:48
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 14:59, Olin pisze:

    > Doktor jest stopniem naukowym, więc naiwnie zakładam, że powinno się go
    > dostawać za działalność choćby zbliżoną do naukowej.
    >
    > USTAWA z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule
    > naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki:

    Jak Kaczyński pisał swoją to obowiązywała jednak inna ustawa.
    Nie zauważasz tego czy pomijasz świadomie?

    > Art.131. Rozprawa doktorska, przygotowywana pod opieką promotora, powinna
    > stanowić oryginalne rozwiązanie problemu naukowego lub artystycznego
    > oraz wykazywać ogólną wiedzę teoretyczną.

    Co by oznaczało że z prawa praktycznie nie można uzyskać doktoratu
    od 2003r

    W 1976 roku czy znowu kłamiesz?

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2019-02-20 18:27:37
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Co by oznaczało że z prawa praktycznie nie można uzyskać doktoratu
    > od 2003r

    Co jest zasadniczo niewykonalnego w opracowaniu oryginalnego rozwiązania
    problemu naukowego w naukach prawnych?

  • 63. Data: 2019-02-20 18:41:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-20 o 18:27, Uncle Pete pisze:

    >>> Art.131. Rozprawa doktorska, przygotowywana pod opieką promotora,

    > Co jest zasadniczo niewykonalnego w opracowaniu oryginalnego rozwiązania
    > problemu naukowego w naukach prawnych?

    Znalezienie problemu naukowego w prawie który trzeba potem rozwiązać.
    Pomijam typowy bełkot z tematu "pax Romana" czy "wojny sprawiedliwej".

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2019-02-20 19:08:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 18:27, Uncle Pete pisze:
    >>> Art.131. Rozprawa doktorska, przygotowywana pod opieką promotora,

    > Co jest zasadniczo niewykonalnego w opracowaniu oryginalnego rozwiązania
    > problemu naukowego w naukach prawnych?

    dochtur politologii nie wie tego, nic dziwnego, że prezentuje żenująco
    niski poziom na psprawo:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 65. Data: 2019-02-20 19:31:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Znalezienie problemu naukowego w prawie który trzeba potem rozwiązać.
    > Pomijam typowy bełkot z tematu "pax Romana" czy "wojny sprawiedliwej".

    Przez ciekawość - jaki jest Twój zawód?

  • 66. Data: 2019-02-20 19:39:54
    Od: ń <k...@t...sie>

    Mój promotor mówił "zagadnienie dysertatywne" ;-)

    -----

  • 67. Data: 2019-02-20 19:50:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 19:31, Uncle Pete pisze:

    > Przez ciekawość - jaki jest Twój zawód?

    na pewno nie dochtur politologii:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 68. Data: 2019-02-20 19:53:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 19:39, ń pisze:
    > Mój promotor mówił "zagadnienie dysertatywne"

    ta, "dawniej termin dysertacja oznaczał również poważną dyskusję
    naukową", obecnie o prawie administracyjnym dyskutuje fizyk, chemik,
    politolog:))))))))))))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 69. Data: 2019-02-20 19:55:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znalezienie problemu naukowego w prawie który trzeba potem rozwiązać.
    >Pomijam typowy bełkot z tematu "pax Romana" czy "wojny
    >sprawiedliwej".

    A np "Trybunal Konstytucyjny a Dobra Zmiana" to jest problem naukowy
    czy nie ?

    P.S. Ale co to za problemy artystyczne ?

    J.

  • 70. Data: 2019-02-20 19:58:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak Kaczyński pisał swoją to obowiązywała jednak inna ustawa.
    >Nie zauważasz tego czy pomijasz świadomie?

    Ja tam mysle ze w tej kwestii poprzednia ustawa byla podobna.

    >W 1976 roku czy znowu kłamiesz?

    Ktos tam jednak wyjezdzal.
    Nie byly to duze ilosci ... ale z uczelni akurat latwiej.
    Szczegolnie z takiej technicznej.

    J.