  • 41. Data: 2019-02-20 08:18:20
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 23:29, Animka pisze:
    > W latach 70-tych młodzi leżeli na jakichś kocach całą noc przed
    > Metodystami przy Pl. Zbawicieka. Zajęli sobie kolejki, żeby się zapisać
    > na angielski.

    żaden z nich nie zrobił niestety kariery jako doktor prawa:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 42. Data: 2019-02-20 10:08:53
    Od: ń <k...@t...sie>

    Różne są nauki.
    No i weź zrób doktorat z pośrednictwa lub z zarządzania nieruchomościami (z wyceny to
    profesury były).
    Na upartego można po angielsku lub niemiecku czy francusku, pytanie po co.

    -----
    > robienie doktoratu z publikacjami wyłącznie po polsku wydaje mi się trudne do
    pomyślenia.

  • 43. Data: 2019-02-20 10:10:11
    Od: ń <k...@t...sie>

    To była bananowa młodzież.

    -----

  • 44. Data: 2019-02-20 10:43:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-02-19 o 10:08, ń pisze:
> [...]
    > (z wyceny to profesury były).
    > Na upartego można po angielsku lub niemiecku czy francusku, pytanie po co.

    Albo z języka polskiego :-D

  • 45. Data: 2019-02-20 10:44:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-02-19 o 23:31, Animka pisze:

    > Rosyjski to w podstawówkach. W liceach to angielski.

    Ja miałem w podstawówce, technikum rosyjski, a w technikum niemiecki
    akurat.

  • 46. Data: 2019-02-20 10:54:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-02-19 o 04:54, J.F. pisze:

> [...]
    dki-jaroslawa-k.html

  • 47. Data: 2019-02-20 10:56:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-02-19 o 06:50, Shrek pisze:

    > Ale wiesz, że nawet student prawa uczy się o innych systemach prawnych?

    Ale niektóre gałęzie prawa po prostu nie mają żadnych analogii w innych
    krajach, a jak mają,to są nieistotne.

  • 48. Data: 2019-02-20 10:59:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 10:10, ń pisze:
    > To była bananowa młodzież.

    żaden nie ukończył filologii angielskiej:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 49. Data: 2019-02-20 14:59:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Feb 2019 17:05:18 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Badania naukowe w temacie prawa?

    Doktor jest stopniem naukowym, więc naiwnie zakładam, że powinno się go
    dostawać za działalność choćby zbliżoną do naukowej.

    USTAWA z dnia 14 marca 2003 r. o stopniach naukowych i tytule
    naukowym oraz o stopniach i tytule w zakresie sztuki:
    Art.131. Rozprawa doktorska, przygotowywana pod opieką promotora, powinna
    stanowić oryginalne rozwiązanie problemu naukowego lub artystycznego
    oraz wykazywać ogólną wiedzę teoretyczną.

    > Za komuny nie było zwyczaju komunikowania się z kolegami z innych krajów.
    > A jak ktoś już bardzo musiał to obowiązywał język rosyjski.

    Ja tam się nie komunikowałem, ale wykładowcy i asystenci już tak. Miałem z
    nimi do czynienia w realu.
    Wyjeżdżali, a nawet wracali, i to nie tylko do Dubnej.
    Wątpię, żeby w USA albo CERNie królował rosyjski.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 50. Data: 2019-02-20 15:01:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Feb 2019 17:40:16 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Kurczę, chciałbym nawet spojrzeć na tego u2 - jak wygląda, ile ma lat,

    Kobieca intuicja podpowiada mi, że może być zaskakująco podobny do A.
    Filipa, niejakiego Kwasigrocha i innej jednoliterowej drobnicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/