  • 21. Data: 2019-02-19 17:43:17
    Temat: Re: jak zostać doktorem prawa
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 17:40, Uncle Pete pisze:

    > Kurczę, chciałbym nawet spojrzeć na tego u2 - jak wygląda, ile ma lat,
    > czym się zajmuje poza wyjątkowo żałosnym trolowaniem.

    widać że psuedo-politolog coś niucha, dobrze niech nie spoczywa w
    niuchaniu:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 22. Data: 2019-02-19 17:51:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2019 17:40:16 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Kurczę, chciałbym nawet spojrzeć na tego u2 - jak wygląda, ile ma lat,
    > czym się zajmuje poza wyjątkowo żałosnym trolowaniem.

    Fakt, jego trolowanie jest z czymś z pogranicza choroby psychicznej i
    normy. Było by ciekawe móc go wziąć na szkiełko podstawowe :) Z jednej
    strony, rozumienie poezji wskazuje na wiek dorosły i pewien zasób rozumu
    lecz z drugiej, całość jego komentarzy na znaczną infantylność, jakby
    był 10-letnim chłopakiem z podwórka. Dziwny to twór :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2019-02-19 18:01:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 17:51, Jcek Maciejew pisze:

> [...]
    > lecz z drugiej, całość jego komentarzy na znaczną infantylność, jakby
    > był 10-letnim chłopakiem z podwórka. Dziwny to twór :)

    ano, Jcek sądzi po sobie:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 24. Data: 2019-02-19 18:31:31
    Od: n...@o...pl

    w <1h0re65cqstnp.sx2bbezmdpxy$.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

    > Z pewnością masz rację, ale w tam razie, w jaki sposób Jarosław Kaczyński
    > komunikował się z kolegami z innych krajów w konferencyjnych kuluarach
    > tudzież zapoznawał z najnowszymi badaniami naukowymi?

    W dziedzinie marksizmu-leninizmu miał wszystko podane na tacy, nie musiał
    wiedzieć nic więcej, tylko przepisać :)

  • 25. Data: 2019-02-19 19:18:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:
    > w <1h0re65cqstnp.sx2bbezmdpxy$.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>

    > W dziedzinie marksizmu-leninizmu miał wszystko podane na tacy, nie musiał
    > wiedzieć nic więcej, tylko przepisać :)

    <cynizm> Byle idiota mógł dokonać właściwej interpretacji starych słów
    na zmieniające się potrzeby czasów? Sąd Najwyższy USA nie dokonuje
    coraz to innej interpretacji tych samych słów Konstytucji USA? </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 26. Data: 2019-02-19 19:22:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 18:31, n...@o...pl pisze:
    > W dziedzinie marksizmu-leninizmu miał wszystko podane na tacy, nie musiał
    > wiedzieć nic więcej, tylko przepisać

    wiadomo, tak robi nie_ma_email:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 27. Data: 2019-02-19 19:34:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 17:34, Uncle Pete pisze:

    > Masz nieco uproszczone wyobrażenie o funkcjonowaniu polskiej nauki w
    > czasach komuny. Jakoś najlepsi znani mi naukowcy znali wtedy inne języki
    > obce poza rosyjskim.

    A ty masz wyidealizowane.
    Ci których dziś uważasz za najlepszych wtedy nimi nie byli.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2019-02-19 22:59:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-19, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Wygląda na to, że w różnych dziedzinach obowiązują różne reguły, bo ja
    > doktorat (z fizyki) robiłem właśnie w 2007 i bez publikacji w recenzowanych
    > czasopismach nie otworzyliby nawet przewodu.

    U nas (połowa lat 90.) był wymóg przynajmniej trzech publikacji, ale raczej
    nie musiały być zagraniczne, choć recenzowane już tak.

    > Pracę magazynierską pisałem w latach 80. i pamiętam, że mój promotor był
    > wtedy prawie doktorem habilitowanym, tzn. praca czekała na zatwierdzenie
    > przez czynniki centralne. Napisana była po angielsku, bo takie były wymogi,
    > ale już nie pamiętam czy centralne, czy w ramach wewnętrznych ustaleń UJ.

    Może też chodzić o pewną masę krytyczną i specyfikę dziedziny, ilu was
    jest i co na rynku krajowym wyprawiacie. Wyobrażam sobie, że w takiej
    fizyce o masę trudniej, niż np. u mnie w chemii, gdzie środowisko
    naukowe jest i było bardzo duże. Dodatkowo, ilość rzeczy, którymi można
    zamieszać i wyjdzie coś nowego też jest spora.

    Ale to wszystko to te min. 20-30 lat wstecz, bo obecnie robienie
    doktoratu z publikacjami wyłącznie po polsku wydaje mi się trudne do
    pomyślenia. A przeciez i IF jest bardzo często brany pod uwagę.

    Tak czy siak, Kaczyński niczego takiego nie potrzebował. Dzieło jego
    życia, Wielki Narodowy Zderzacz Kaczonów ma się dobrze i jest
    nieustannie udoskonalane w kierunku wiekszych energii, kontrastów i
    konfliktów spolecznych.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2019-02-19 23:15:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > życia, Wielki Narodowy Zderzacz Kaczonów ma się dobrze i jest
    > nieustannie udoskonalane w kierunku wiekszych energii, kontrastów i

    kolejny kretyn się objawił na psprawo, tą razą chemik:))))))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 30. Data: 2019-02-19 23:20:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 15:49, Olin pisze:
    > W artykule "Niezwykłe przypadki Jarosława Kaczyńskiego"
    > http://wyborcza.pl/7,75968,24465178,niezwykle-przypa
    dki-jaroslawa-k.html
> [...]
    >

    > Jakie wymagania trzeba spełnić, żeby zrobić doktorat z prawa?
    > W mojej dziedzinie, żeby w ogóle otworzyć przewód trzeba mieć dwie prace w
    > czasopismach z tzw. listy filadelfijskiej, w których publikuje się po
    > angielsku. Przed dopuszczeniem do obrony trzeba zdać, między innymi,
    > egzamin z angielskiego, a i bez doktoratu trzeba czytać w języku
    > zagranicznym i porozumiewać się z kolegami z innych krajów.
    >
    > Jak zatem można zostać doktorem z taką ułomnością? Czy na wydziałach prawa
    > są etatowi tłumacze, którzy jeżdżą z pracownikami na konferencje i
    > stypendia tudzież tłumaczą im publikacje?

    Co to za studia bez nauki jęz. angielskiego i niemieckiego. To jakis
    nonsens!

    --
    animka