  • 1. Data: 2007-06-20 06:54:44
    Temat: jak wypowiedziec umowe z zespolem?
    Od: " toja" <l...@N...gazeta.pl>

    w umowie z zespolem (o zagraniu na weselu) nie ma zandego zapisu o karach
    umownych za odstapienie i w ogole nie ma wzmianki o odstapieniu od umowy ,
    ja chce z nich zrezygnowac , wiec moje pytanie, jak to ma formalnie
    wygloadac i jakie art, bedA MIALy zastosowanie?

  • 2. Data: 2007-06-20 07:06:22
    Temat: Re: jak wypowiedziec umowe z zespolem?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

> [...]
    > ja chce z nich zrezygnowac , wiec moje pytanie, jak to ma formalnie
    > wygloadac i jakie art, bedA MIALy zastosowanie?

    Pewnie chcesz odzyskac te pieniadze ktore dales jako zadatek/ zaliczke, o
    ile pamietam, to wlasnie tutaj jest jakis haczyk, ze jedno jest zwrotne a
    drugie nie w wypadku rezygnacji, zalezy co masz w umowie napisane, ale to
    tak informacyjnie, bo nie wem na 100%. poszukaj roznicy w tych dwoch
    kwestiach moze os znajdziesz.
    pozdrawiam
    michal trych

  • 3. Data: 2007-06-20 08:45:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michał Trych porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pewnie chcesz odzyskac te pieniadze ktore dales jako zadatek/ zaliczke, o
    > ile pamietam, to wlasnie tutaj jest jakis haczyk, ze jedno jest zwrotne a
    > drugie nie w wypadku rezygnacji,

    IMHO cos pomieszales. Jesli zamawiajacy rezygnuje, to zadatek/zaliczka
    przepada. Jesli zespol rezygnuje, zamawiajacy dostaje zaliczke albo 2x
    zadatek (i tu jest roznica miedzy zadatkiem a zaliczka).
    Jesli zamawiajacy otrzymywalby z powrotem zadatek lub zaliczke w
    przypadku rezygnacji z 'jego' winy to jaki bylby sens zadatku/zaliczki?
    A do autora watku - zadzwon/pojedz do do szefa zespolu, powiedz ze
    rezygnujesz i tyle.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-06-20 17:23:18
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 20 czerwca 2007 10:45
    (autor badzio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f5apgo$97e$1@inews.gazeta.pl>):

    > A do autora watku - zadzwon/pojedz do do szefa zespolu, powiedz ze
    > rezygnujesz i tyle.

    Który zresztą znając życie gra nielegalnie ... :D
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 5. Data: 2007-06-22 07:57:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 10:45:30 +0200, badzio napisał(a):

> [...]
    > przepada. Jesli zespol rezygnuje, zamawiajacy dostaje zaliczke albo 2x
    > zadatek (i tu jest roznica miedzy zadatkiem a zaliczka).

    Jeżeli zaliczka przepada przy rezygnacji, to jest to zadatek.

    p. m.