  • Data: 2005-07-15 16:38:42
    Temat: jak wykupic mieszkanie gminne
    Od: c...@w...mm.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mamy taki problem.
    Moja dziewczyna mieszkala od 85 roku w mieszkaniu komunalnym razem ze
    swoimi rodzicami. Po jakims czasie rodzice sie rozwiedli (nie mieli
    rozdzielnosci majatkowej). W mieszkaniu zostali tylko ojciec (na ktorego
    byl przydzial) z corka. Po kilku latach ojciec mojej dziewczyny zmarl
    zostawiajac to mieszkanie. W miedzy czasie (jeszcze za zycia pierwszego
    meza) matka wyszla za maz powtornie i mieszka ze swoim obecnym mezem.
    I teraz sedno sprawy. Czy moze to mieszkanie wykupic corka (jest obecnie
    jedyna osoba ktora tam mieszka i jest zameldowana)? Jak nalezy do tej
    sprawy podejsc i jak zaczac to zalatwiac? Chodzi tez o to, zeby nie
    wciagac w to (jesli oczywiscie sie da) jej matki, poniewaz od rozwodu w
    zasadzie nie interesowala sie corka ani tym mieszkaniem.

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Filip N.