  • Data: 2009-09-29 10:34:02
    Temat: jak poinformowac o wylaczeniu rekojmi?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Prawie rok temu sprzedalem uzywany monitor na allegro. Monitor mial jakies 3
    lata i juz nie posiadal gwarancji producenta. Dzis otrzymalem przesylke
    kurierska z tym monitorem i jakims pisemkiem powolujacym sie na art. 556 kc
    oraz opisem usterki. Jutro mija dokladnie rok od wystawienia faktury.
    Sprzedaz faktycznie nastapila 2 dni wczesniej w opcji "kup teraz". W aukcji
    wyraznie opisalem, ze kupujacy ma miesiac na sprawdzenie sprzetu i
    ewentualnie odeslanie jesli cos mu nie bedzie pasowalo.

    I teraz - gdzie mam zamiescic na przyszlosc informacje o wylaczeniu rekojmi.
    Wystarczy, ze bedzie to w mailu ktory wysyla allegro po zalicytowaniu, czy
    moze na fakturze ktora otrzymuje kupujacy przedsiebiorca?

    Generalnie traci mi to cwaniactwem, skoro sprzedaje sprzet uzywany za ulamek
    ceny nowego, to chyba oczywiste, ze nie bedzie sprzedawany na takich samych
    warunkach co nowy... no ale coz - bywaja i "tacy".

    Picasso