    From: "Gregus" <g...@w...vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak nie stracić pracy - co powiedzieć pracodawcy ?!?!
    Date: Thu, 8 Jul 2004 12:50:09 +0200

    Witam.

    Stało się.
    Byłem dziś w sądzie okręgowym po zaświadczenie o niekaralności, które jest
    mi potrzebne w celu przedłożenia pracodawcy.
    Skazany byłem parę lat temu na kare 6 miesięcy pozb. wolności w zawieszeniu
    na 3 lata. Okres kary minął dawno (2-3 lata temu). Niestety, w sądzie
    zaświadczenia nie otrzymałem, otrzymałem natomiast enigmatycznie brzmiącą
    informacje - " Zaświadczenia wydać nie możemy, musi pan czekać na decyzje z
    Warszawy, stosowne pismo otrzyma pan pocztą" - jak interpretować tą
    informacje ????
    Co powiedzieć pracodawcy - wczoraj podpisałem oświadczenie w którym zaręczam
    że nie "jestem/byłem" karany. Podpisałem w zgodzie z własnym sumieniem,
    wszak w świetle naszego prawa nie jestem już uważany za osobę karaną a
    wszelakie wpisy o mojej karze powinny być już dawno wykreślone z KRK.

    Jeszcze raz - co o tym myśleć i co powiedzieć jutro (JUTRO!!!)
    pracodawcy......długo starałem się o pracę, jak wymknie mi się ona z rąk
    przez opieszałość instytucji sądowych to normalnie siądę i zapłaczę się na
    śmierć;)

    Grzegorz G.