  • 41. Data: 2009-04-25 09:45:21
    Temat: Re: jak nie przeoczyć wezwania do sądu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Poprawka mniejszości libertariańskiej: żeby nie musieć nic podawać, ale
    > móc podać...

    nie no jako opcja. Albo adres zameldowania ajak nie to mozesz dobrowolnie
    podac konkretny adres i po temacie

    Sadze, ze powyzsze mocno uprosciloby sprawe. Z drugiej strony kto mialby
    prowadzic taki rejestr ? Jak to aktualizowac? Jak to odpytywac ? I jak
    zwykle za ile to czyli ile zwykly szary kowalski za to zaplaci ;)

    Icek

  • 42. Data: 2009-04-27 07:21:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przecież wszyscy marzymy o likwidacji obowiązkowych meldunków ;-)
    JaC

    -----

  • 43. Data: 2009-04-27 07:27:07
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Powiem więcej: jesli nikt nie otwiera od dłuższego czasu, to nawet listonoska menda
    potrafi nie dzwonić w ogóle, nie mówiąc o wchodzeniu na pietro, tylko od razu wrzuca
    awizo.
    BTW raz (w domu stale obecna emerytka) złozyłem na takiego skarge na poczcie, to po
    trzech dniach przyleciał, że ma dzieci, żonę i wyleci z pracy...
    A "Nie podjęto w terminie" to dopiero paniętki na poczcie dopisują.
    JaC

    -----

  • 44. Data: 2009-04-27 16:41:38
    Od: s...@m...com

    > Urlop krajowy:
    >
    > Art. 136. kpc
    > § 1. Strony i ich przedstawiciele mają obowiązek zawiadamiać sąd o
    > każdej zmianie
    > swego zamieszkania.
    >
    > Urlop zagraniczny:
    >

    > Art. 1135 kpc
    > § 1. Strona zamieszkała za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika
    > do prowadzenia
    > sprawy zamieszkałego w Polsce, obowiązana jest wskazać w Polsce
    > pełnomocnika
    > do doręczeń.

    A międzynarodowa wyprawa rowerowa z każdym noclegiem w innej miejscowości?

  • 45. Data: 2009-04-27 17:37:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    s...@m...com pisze:

    > A międzynarodowa wyprawa rowerowa z każdym noclegiem w innej miejscowości?

    Jeśli zagraniczna, to masz napisane: pełnomocnik do odbioru w Polsce.
    Gorzej, jeśli wyprawa byłaby krajowa. Trzeba by było codziennie
    informować sąd o zmianie miejsca zamieszkania (noclegu), a i tak byłoby
    to działanie bezcelowe.

    --
    Liwiusz