  • Data: 2003-02-07 08:52:44
    Temat: intercyza
    Od: "Iwona" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..Mam pewien problem i nie wiem jak go rozwiazać. W niedługim czasie
    biore slub, moj przyszly maz ma dziecko z pierwszego malzenstwa. Z tego co
    wiem, to dziecko bedzie nalezalo do spadkobiercow majatku. Jak temu zaradzić?
    Nic do tego dziecka nie mam, ale to ja wnosze w tzw. posagu 99% wartosci
    majatku i jakim prawem nie moje dziecko - a męża - ma dziedziczyc po mnie??
    Byc moze tego nie rozumiem..ale jak przed tym sie uchronic?? Nie ukrywam, ze
    zamierzamy miec wlasne dziecko i to wlasnie jemu zamierzam przekazac caly
    majatek.Słyszałam o intercyzie..Prosze mi wytłumaczyć co to jest i czy w ten
    sposob moge ochronic wniesiony majatek przed dzieckiem meza???
    Z gory dziekuje o logiczne wytłumaczenie