-
1. Data: 2004-05-18 12:43:57
Temat: instrukcja kancelaryjna
Od: "Jan Cofała" <c...@g...pl>
Witajcie!
Pytanie do tych ktorzy znaja i stosuja Rozporzadzenie Prezesa Rady Ministrow z
22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organow gmin i
zwiazkow miedzygminnych. Dz. U. 99.112.1319.
W par 16 mowa jest ze dla kazdej pozycji jednolitego rzeczowego wykazu akt
zaklada sie teczke.
Czy ja mam rozumiec ze jak pisze do informatykow o nowy naped CD do kompa i to
jest jedyne pismo w tej sprawie to mam na to zakladac teczke?!
Poradzcie cos bo chyba zwariuje:)
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2004-05-18 14:40:35
Temat: Re: instrukcja kancelaryjna
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Jan Cofała" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:c8d0ed$4am$1@inews.gazeta.pl...
> Czy ja mam rozumiec ze jak pisze do informatykow o nowy naped CD do
kompa i to
> jest jedyne pismo w tej sprawie to mam na to zakladac teczke?!
A nie możesz włączyć to do jakieś innej. Załóżcie jedną z tytułem "pisma
różne". Po za tym jak napiszesz do informatyków, to pewnie odpowiedzą.
Tych kwitków może być kilka. Założenie teczki niekoniecznie oznacza
koniecznie kartonową teczkę. Nadajesz l.dz. i składasz na OZ jako teczkę i
tyle.