  • 1. Data: 2006-01-19 14:10:00
    Temat: import
    Od: madzia <m...@g...pl>

    Witam
    Czy ktoś sie orientuje jak wygląda akcyza przy imporcie alkoholu ?
    Otóż chodzi mi o to, że jeśli ktoś sprowadza procenty do Polski to kto
    ma obowiązek nakleić banderole na butelkach?
    Dzięki za wszelkie wskazówki

  • 2. Data: 2006-01-19 18:35:02
    Temat: Re: import
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "madzia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Otóż chodzi mi o to, że jeśli ktoś sprowadza procenty do Polski to kto
    > ma obowiązek nakleić banderole na butelkach?

    Najczesciej - producent. Wskazowek udzieli pierwszy z brzega sklad
    akcyzowy - i tak bedziesz musiala z jakiegos skorzystac.

    sz.

  • 3. Data: 2006-01-19 22:35:30
    Od: "jano1" <j...@e...pl>

    najpierw dokonuje sie zgłoszenia w krajowym UC (akcyzowym).Wykupuje
    banderole i dostarcza zagranicznemu eksporterowi.
    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:dqolva$7op$1@213.17.239.226...