  • Data: 2010-03-06 17:31:57
    Temat: ile przetargów przy sprzedazy gruntu?
    Od: "Stasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej, zwracam sie do Was z prośbą o pomoc - co powinnam zrobic?

    pewna gmina sprzedaje działke,
    do tej pory byly 3 przetargi i nikt nie kupil tej nieruchomosci,
    natomiast mi zalezy zeby kupic ale do tej pory nie licytowalam

    Czy gmina powinna oglosic kolejny przetarg czy
    limit przetargów juz sie wykonczyl?
    Nie znam procedur przetargowych
    w kazdym razie chodzi o woj. śląskie jeśli ma to jakies znaczenie...

    Czy jak złoże gminie oferte na zakup to czy w formalnie
    gmina moze mi sprzedac ta nieruchomosc?
    (chce zaproponowac cene wywoławczą ostatniego przetargu
    gdzie cena byla najniższa i nikt nie wzial udzialu w tym przetargu)

    z gory bardzo dziekuje za odpowiedzi;)

    Stasia