  • 1. Data: 2003-07-16 13:07:50
    Temat: ile mozna odliczyc od podatku za uczelnie???
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    mam takie pytanie. zaczynam od pazdziernika studia za ktore moge zaplacic
    jednorazowo 2800zl / sem lub 5200zl / 2sem. dowiedzialem sie ze ten rok jest
    ostatnim kiedy mozna odliczac wydatki na nauke od podatku. chcialbym
    wiedziec jak ile maksymalnie mozna odliczyc (procentowo ale nie wiecej
    niz...). jak mam zrobic zeby wyjsc na tym jak najlepiej???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---